Giresun Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
Giresun Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, 11 Haziran 2026 Perşembe günü Mevlana Celaleddin-i Rumi Konferans Salonu'nda akademik personelimiz, öğrencilerimiz ve ailelerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Coşku ve gururun bir arada yaşandığı törende, bölümümüz 15. dönem mezunlarını uğurlamanın mutluluğunu yaşadı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başlayan törende, bölüm birincisi adına yapılan konuşmanın ardından Fakültemiz Dekan Yardımcısı ve Bölüm Başkanımız tarafından mezun öğrencilere hitaben konuşmalar gerçekleştirildi.
Törende, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sonunda bölümümüzde dereceye giren öğrencilerimize plaketleri takdim edildi. Bölüm birincisi Gilenur Ünal, bölüm ikincisi Demet Dağ ve bölüm üçüncüsü Ömer Can Aydın, göstermiş oldukları üstün başarılarıyla büyük takdir topladı.
Programın devamında mezun öğrencilerimize temsili diplomaları takdim edilirken, aileler ve akademisyenler bu anlamlı ana tanıklık etti. Tören, öğrencilerimizin geleneksel kep atma seremonisiyle sona erdi ve mezuniyet coşkusu hep birlikte paylaşıldı.
Coğrafya Bölümü olarak, 15. dönem mezunlarımız başta olmak üzere tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyor; akademik ve meslek yaşamlarında sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir gelecek diliyoruz. Mezunlarımızın elde edeceği her başarının bölümümüz için bir gurur kaynağı olacağına inanıyor, yollarının ve bahtlarının açık olmasını temenni ediyoruz.